کرونای هندی به گونه غالب در آمریکا تبدیل شد!

به گزارش سینارای ،  بر اساس اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده (CDC)، مدل‌سازی‌های این مرکز نشان می‌دهد که واریانت دلتا در آمریکا در حال تبدیل شدن به سوش غالب کرونا در این کشور است.

طبق تخمین این آژانس بهداشتی، واریانت دلتا در آمریکا طی بیش از دو هفته با شامل شدن 51.7 درصد از کل موارد ابتلا به کرونا، به واریانت غالب ویروس کرونا در آمریکا تبدیل شده است.

بر اساس گزارش رویترز، نسبت موارد ابتلا به واریانت آلفا (ویروس جهش یافته انگلیسی) نیز در این کشور کاهش یافته و به 28 درصد رسیده است.

واریانت دلتا (ویروس جهش یافته هندی) که در بسیاری از کشورها در حال گسترش است، به راحتی نسبت به نسخه‌های قبلی ویروس کرونا منتقل می‌شود و ممکن است بیماری شدیدتری به ویژه در افراد جوان ایجاد کند. مقامات بهداشتی گفته‌اند که اکنون این سوش در تمام ایالت‌های آمریکا یافت شده است!

***  در کوتاه ترین زمان ،بهترین پزشکان و تیم پرستاری را از" سینارای" درخواست کنید .
***  یکی از اهداف عالی ما ارائه خدمات برتر در حوزه پزشکی و پرستاری میباشد . 

  1.  انجام تست کرونا در منزل 
  2. ایجاد فضای ICU در منزل 
  3. اعزام پزشکان متخصص
  4. اعزام پزشک عمومی 
  5. اعزام پرستار ICU  و بخش خصوصی 
  6. اعزام مراقب خصوصی 
  7. هماهنگی و اعزام آمبولانس 
  8. انجام تمام آزمایشات در منزل

برای دریافت اطلاعات بیشتر  و مشاوره رایگان ، با شماره 48476-021   و   در ساعات    غیراداری با تلفن  46014332 -021 تماس حاصل فرمایید 

 

روز سه شنبه، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا ، آمریکایی‌هایی را که هنوز علیه کرونا واکسینه نشده‌اند را تشویق کرد تا برای محافظت از خود در برابر نوع بسیار واگیردار این ویروس، واکسن کرونا تزریق کنند زیرا بر اساس داده‌های موجود، واکسن‌هایی نظیر آسترازنکا، مدرنا و فایزر که در این کشور تزریق می‌شود تا حدی دربرابر واریانت دلتا نیز محافظت ایجاد می‌کنند.

تعداد بازدید : 1389

کپی برداری از مطالب سایت بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد

طراحی سایت و پشتیبانی: وب ایده